Identyfikacja klientów przy stolikach

System identyfikacji klientów przy stolikach - LRS Key Call TX

LRS Key Call TX przeznaczony jest dla obiektów gastronomicznych, w których klient dokonuje zamówienia przy barze lub kasie a następnie samodzielnie wybiera stolik i czeka na dostarczenie zamówionego dania.

Czy w Twoim lokalu obsługa traci czas na zlokalizowanie klienta? Czy chciałbyś, aby Twój lokal obsługiwał większa ilość gości? Czy chciałbyś ograniczyć ilość osób potrzebnych do obsługi lokalu?

Czy wiesz jak długo klient czeka na swoje danie? Czy chciałbyś lepiej kontrolować jakość obsługi gości?

Czy chciałbyś mniej czasu poświęcać na kontrolę a więcej na rozwój restauracji?

 

Chcesz najlepszej odpowiedzi - uruchom Key Call TX!

Obsługa Sali już nigdy więcej nie będzie szukać klienta

Restauracje specjalizujące się w szybkim żywieniu podzielone są na dwa rodzaje - takie, w których klient ma dostarczane potrawy do stolika i takie, w których klient jest wzywany do odebrania zamówionego dania. Key Call TXjest przeznaczony dla lokali, w których potrawy dostarczane są przez obsługę do stolika. Najważniejszą sprawą w takich lokalach jest możliwość szybkiej lokalizacji klienta, aby zamówione przez niego danie miało odpowiednią temperaturę.

Key Call TX pomoże Ci dokładnie ustalić gdzie siedzi gość, zanim danie opuści kuchnię. W ten sposób danie trafi prosto do klienta. Dodatkowo będziesz wiedział jak długo klient czekał na obsługę.

 

Jak działa Key Call TX

Klient dokonuje zamówienia przy barze lub przy kasie - czas start.

  1. Klient otrzymuje specjalny klucz (ang. key) przypisany do złożonego zamówienia.
  2. Gdy klient siada przy wybranym przez siebie stoliku wkłada klucz do czytnika Key Call TX zamontowanego do stolika.
  3. Sygnał jest przesyłany do kuchni/baru i tam sygnalizuje gdzie ma być dostarczone zamówienie.
  4. Gdy zamówienie jest gotowe, osoba z obsługi patrzy na ekran i zanosi danie do stolika gościa.
  5. Klucz jest zabierany i trafia z powrotem do kuchni aby zatrzymać zegar zamówienia - czas stop.

Zamówienia są wyświetlane na ekranie wraz z numerem zamówienia i licznikiem czasu. Wraz z upływem czasu zamówienie zmienia kolor, aby łatwo zauważyć opóźnione zamówienia. Jeżeli zamówienie nie jest dostarczone w ustalonym czasie, na pager menedżera lokalu automatycznie wysyłane jest powiadomienie o numerach zamówienia i stolika.

W systemie Key Call TX menedżer może generować codzienne raporty pokazujące czas oczekiwania na dostarczenie potrawy. Raporty m.in. przekrojowo prezentują czas dostawy, odstępy między dostawami, średni czas dostawy oraz jak często menedżer otrzymywał powiadomienia.

 

Push for Service w Key Call TX

Dla tych restauracji, które chciałyby pozwolić gościom wygodnie przywołać obsługę, oferujemy jednostkę Key Call TX z funkcjonalnością Push for Service. Używając tej funkcji goście mogą wezwać obsługę do swojego stolika. Ta cecha pozwala restauracjom specjalizującym się w szybkim żywieniu zapewnić taki sam poziom obsługi jak w tradycyjnej restauracji.


Korzyści z posiadania Key Call TX

  1. Skraca czas poszukiwania gościa;
  2. Pilnuje dostarczania potraw o odpowiedniej temperaturze;
  3. Zwiększa rotację stolików;
  4. Rejestracja czasu obsługi - oznaczenia rożnymi kolorami;
  5. Powiadamianie menedżera na pager o opóźnieniach;
  6. Codzienne raporty menedżerskie;
  7. Miejsce na reklamę - dwie duże etykiety;
  8. Brak ograniczeń w użyciu - wodoodporna obudowa; zewnętrzna wersja z wyświetlaczem LCD (opcja);
  9. Czujnik baterii;
  10. Wygodny kształt - możliwości dołączenia podstawki na przyprawy (opcja);
  11. Funkcja przywoływania obsługi Push for Service (opcja).

 

Urządzenia dla Key Call TX

  1. Nadajnik T7500 + terminal POS (opcjonalnie komputer z monitorem dotykowym);
  2. Czytnik kluczy Key Call Unit;
  3. Klucze Key Call;
  4. Pager alfanumeryczny dla managera.

 

 


Nasi partnerzy